Váš košík
Vo vašom košíku už nie sú žiadne položky.PODMIENKY POUŽÍVANIA INTERNETOVÉHO OBCHODU ALFARAM.SK
§ 1. Všeobecné ustanovenia
- Vlastníkom internetového obchodu Alfaram.sk je Alfaram sp. z o.o. Prosta 14, 38-200 Jasło, Poland, NIP PL6852352767, číslo bankového účtu: PL51 1240 2340 1978 0011 3178 8902, SWIFT: PKOPPLPW
- Kupujúci akceptuje nasledujúce ustanovenia v internetovom obchode Alfaram.sk.
- Konečná cena je uvedená v Kč vrátane DPH.
- Objednávky sa zadávajú prostredníctvom internetového obchodu Alfaram.sk alebo e-mailom: zrkadlá@alfaram.sk
Telefonické objednávky neprijímame. - Po prijatí objednávky dostane zákazník e-mailové potvrdenie na predtým zadanú e-mailovú adresu.
- Zmluva je uzavretá po odoslaní objednávky kupujúcim a jej prijatí predávajúcim. Vykonanie objednávky sa rovná jej prijatiu. Minimálna doba trvania záväzkov kupujúceho trvá do prijatia objednávky predávajúcim.
- Predávajúci si vyhradzuje právo pozastaviť alebo zrušiť objednávku, ak:
- kupujúceho nie je možné kontaktovať,
- údaje uvedené v objednávke sú nesprávne.
- Ak sa vyskytnú podstatné nedostatky spôsobujúce oneskorenie realizácie objednávky, bude o tom kupujúci bezodkladne informovaný.
- Predávajúci vystavuje predajné doklady - doklady o kúpe: faktúru s DPH alebo pokladničný doklad.
§ 2. Spôsoby platby
- Spôsobom platby je platba vopred na účet v sume za zakúpený výrobok alebo platba pri dodaní.
- Ak si zvolíte platbu vopred - tovar bude odoslaný až po pripísaní platby na účet. vykonaná rovnakým spôsobom ako pri kúpe tovaru.
§ 3. Prime time
- Štandardná dodacia lehota je približne 15 pracovných dní, avšak v prípade niektorých produktov, napr. zrkadiel 48H, zrkadlového nábytku a doplnkov, zrkadiel s pieskovaným LED osvetlením, skosených zrkadiel a v prípade výberu strieborných a vintage starých panelov, je dodacia lehota uvedená individuálne v každej aukcii.
Do dodacej lehoty je potrebné započítať dodatočnú dodaciu lehotu 2-5 pracovných dní.
Najdlhšia možná dodacia lehota v pracovných dňoch od prijatia platby po odoslanie je 30 dní. - V prípade dlhodobého nedostatku tovaru - zákazník bude informovaný o možnosti odstúpenia od zmluvy.
- O predpokladanom termíne dodania bude kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky.
§ 4. Dodanie tovaru
- Dodávky realizuje spoločnosť Alfaram, a to vlastnou dopravou.
- Kupujúci má právo skontrolovať prijatú zásielku za prítomnosti zamestnanca spoločnosti Alfaram.
- Predávajúci je povinný dodať tovar bez vád.
- Ak si zákazník nemôže vyzdvihnúť objednávku, pokúsi sa o bezplatné doručenie jednej objednávky dvakrát. Každý ďalší pokus o doručenie je spoplatnený sumou od 50 EURO.
§ 5. Podmienky vrátenia tovaru
- V súlade s platnými právnymi predpismi má kupujúci právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru.
- Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy vyplňte a zašlite formulár na odstúpenie od zmluvy na adresu zrkadlá@alfaram.sk
- Vrátený tovar zašlite na nižšie uvedenú adresu - najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy predávajúci obdržal informáciu o odstúpení od zmluvy:
Alfaram sp. z o.o.
Prosta 14,
38-200 Jasło, Poland - V prípade odstúpenia od zmluvy vrátime dlžnú sumu za tovar v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Predávajúci môže odložiť vrátenie platieb prijatých od spotrebiteľa do doby, kým nebude vrátený tovar prijatý späť.
- Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom ako pri kúpe tovaru.
- Výrobok by mal byť riadne zabalený a zaslaný späť na adresu uvedenú na vrátenie. Kupujúci je zodpovedný za správne zabalenie výrobku. Za škody spôsobené prepravou nezodpovedáme.
- Zásielky na dobierku neprijímame. K zásielke musí byť priložená aj kópia dokladu o kúpe.
- Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V prípade výberu vrátenia tovaru našou dopravou sa účtuje dopravný poplatok vo výške od 50 EUR brutto za jedno zrkadlo - Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
- Právo na odstúpenie od zmluvy nie je povolené pri nákupe výrobku podľa špecifikácie poskytnutej zákazníkom. Následne: výrobok vyrobený na základe individuálnej objednávky Zákazníka nie je možné vrátiť.
§ 6. Pravidlá vrátenia tovaru
- Kupujúci má právo na reklamáciu v prípade poškodeného alebo chybného tovaru.
- Podmienkou posúdenia reklamácie je vyplnenie reklamačného formulára. Takýto dokument by mal obsahovať nasledovné údaje: meno a priezvisko, e-mailovú alebo poštovú adresu, telefónne číslo, uvedenie čísla výrobku a dôvodu reklamácie, dátum nákupu a vzniku závady.
- Reklamačný formulár zašlite na adresu zrkadlá@alfaram.sk
- Reklamácia bude posúdená do 14 dní odo dňa prijatia formulára.
- Ak bude reklamácia uznaná, tovar si spoločnosť Alfaram osobne vyzdvihne, opraví alebo vymení.
- Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené nesprávnym používaním objednaného tovaru.
- Články 556-576 občianskeho zákonníka, ktoré vylučujú uplatňovanie týchto ustanovení na kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi.
§ 7. Záruka
Spoločnosť Alfaram ako výrobca so sídlom v Jasle garantuje kvalitu produktov, na ktoré sa vzťahuje táto záruka.
- Záruka začína platiť dňom odovzdania tovaru kupujúcemu. Záruka nesmie presiahnuť 1 rok pre firmy a 2 roky pre individuálnych zákazníkov.
- Záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené mechanickými vplyvmi, nesprávnou údržbou, používaním alebo montážou, a zmeny farby LED modulov spôsobené bežným používaním.
- Produkt by mal byť pred montážou skontrolovaný z hľadiska úplnosti a zrejmých vád alebo poškodení. Tieto výhrady je potrebné nahlásiť pred montážou produktu. V opačnom prípade garant nenesie zodpovednosť za produkt.
- Garant nenesie žiadne ďalšie náklady na montáž a demontáž produktov a nenesie zodpovednosť za škody spôsobené produktom, u ktorého bol počas používania zistený nedostatok.
- Garant sa zaväzuje posúdiť reklamáciu do 14 dní od okamihu, kedy mu kupujúci poskytne reklamovaný produkt (v sídle garanta) alebo predloží nevyhnutné dokumenty, na základe ktorých je schopný potvrdiť vadu produktu. V prípade uznania reklamácie za oprávnenú sa garant zaväzuje k oprave alebo výmene produktu alebo jeho chybnej časti. Oprava produktu sa vykonáva v sídle garanta, náklady na dopravu produktu v prípade oprávnenej reklamácie hradí garant.
- Vadu je možné nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi: e-mailom na zrkadlá@alfaram.sk
- Záruka nevylučuje, neobmedzuje ani nepozastavuje práva kupujúceho vyplývajúce z predpisov o zodpovednosti za vady predanej veci.
PRAVIDLÁ ÚDRŽBY ZRKADIEL
- Vyhnite sa prostriedkom obsahujúcim ocot, amoniak, kyselinu citrónovú alebo iné chemicky agresívne látky, silne kyslé alebo silne zásadité. Najlepšie je zrkadlo čistiť teplou vodou a mäkkou čistou handričkou z mikrovlákna. Zrkadlá by mali byť čistené mäkkou čistou handričkou alebo papierom a vodou alebo klasickým čistiacim prostriedkom na sklo s neutrálnym pH (cca 7).
- LED zrkadlá by mali byť zozadu čistené iba suchou handričkou.
- Rámy zrkadiel (napr. lakované) by mali byť čistené bez použitia detergentov.
§ 8. Riešenie sporov
- V súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa informujeme o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených v zákone č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov.
- Toto právo platí v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.
- Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na webovej stránke Riešenie sporov online.
- Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov sa nachádza na webovej stránke Ministerstva Hospodárstva Slovenskej Republiky.
§ 9. Záverečné ustanovenia
- Obsah internetového obchodu nepredstavuje ponuku v zmysle Občianskeho zákonníka.
- Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na zmenu týchto pravidiel. Nové pravidlá nadobúdajú účinnosť 14 dní odo dňa ich zverejnenia poskytovateľom služieb na internetovej stránke internetového obchodu.