VEĽMI DÔLEŽITÉ!

Kupujúci je povinný skontrolovať obsah a stav zásielky. V prípade poškodenia zásielky je potrebné spísať protokol. Nedodržanie tohto bodu bude mať za následok stratu nárokov.

Zrkadlá majú na ramenách pripevnené záručné plomby. Pred zavesením zrkadla ho starostlivo skontrolujte.

Chceli by sme vás informovať, že porušením záručnej plomby na našich výrobkoch zaniká záruka/reklamácia na mechanické poškodenie.

Vrátenie tovaru

Ak objednaný tovar nespĺňa vaše očakávania, môžete ho vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Výrobok vyrobený na individuálnu objednávku zákazníka nie je možné vrátiť. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, t. j. musí mať pôvodné štítky a nesmie niesť žiadne známky používania. Ak chcete odstúpiť od zmluvy a vrátiť od nás zakúpený výrobok, vyplňte nasledujúce vyhlásenie a zašlite ho na našu adresu spolu s vráteným výrobkom (výrobkami):

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

Naša spoločnosť uprednostňuje vyzdvihnutie vráteného tovaru vlastnou dopravou (vzhľadom na špecifickosť zrkadlového výrobku).

Ak si želáte vrátiť tovar našou dopravou, oznámte nám to, prosím, e-mailom na zrkadlá@alfaram.sk a my vám poskytneme všetky potrebné informácie.

V prípade vyzdvihnutia našou dopravou bude účtovaný poplatok za dopravu vo výške od 50 eur / 1 zrkadlo.

Odber našou dopravou zaručuje 100 % bezpečnosť vráteného výrobku.

Ak sa rozhodnete vrátiť tovar prostredníctvom vami zvoleného dopravcu, prosíme vás, aby ste si prečítali požiadavky na vrátenie zrkadiel u vášho dopravcu.

Vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy

Adresa pre vrátenie tovaru:

Alfaram sp. z o.o.
Prosta 14
38-200 Jasło
Poland

Po doručení výrobku do našej spoločnosti zástupca vykoná vizuálnu kontrolu a skontroluje, či výrobok nie je poškodený alebo nemá zjavné známky používania. Upozorňujeme, že za akékoľvek zníženie hodnoty vráteného výrobku, t. j. poškodenie, poškriabanie, viditeľné známky používania, zodpovedá spotrebiteľ, ktorý výrobok vracia, takže hodnota výrobku môže byť znížená o vady výrobku zistené zástupcom spoločnosti.

V prípade odstúpenia od tejto zmluvy vám vrátime všetky platby, ktoré sme od vás dostali, bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď sme od vás dostali vrátený výrobok. Platby vrátime bankovým prevodom.

Vylúčenie práva na odstúpenie od zmluvy

Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy je vylúčené, ak:

  • zmluva, ktorej predmetom je služba, ktorá nie je prefabrikovanou vecou vyrobenou podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo použitou na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa. Z toho vyplýva, že výrobok vyrobený na individuálnu objednávku zákazníka nie je možné vrátiť.

SŤAŽNOSŤ

Reklamácie vybavuje reklamačné oddelenie spoločnosti ALFARAM. Sťažnosti sa prijímajú len písomne na tejto e-mailovej adrese: zrkadlá@alfaram.sk

  1. Po prevzatí zásielky ju v prítomnosti kuriéra rozbaľte a v prípade mechanického poškodenia výrobku spôsobeného prepravou spíšte protokol o poškodení podpísaný vami a kuriérom. Iba v tomto prípade budeme akceptovať reklamácie na vady spôsobené počas prepravy.
  2. Predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi za nedodržanie podmienok Zmluvy o predaji Tovaru zakúpeného Spotrebiteľom (formou opravy alebo výmeny) alebo za vrátenie všetkých alebo časti zaplatených peňažných prostriedkov (formou zníženia ceny alebo odstúpenia od Zmluvy).
  3. Ak chcete podať sťažnosť:
    Vyplňte formulár na vrátenie tovaru/reklamáciu (k dispozícii na internetovej stránke obchodu www.alfaram.sk) a priložte ho k zásielke. Dokument by mal obsahovať tieto informácie: meno zákazníka.
  4. K reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o kúpe. Reklamácia by mala obsahovať podrobný opis závady a dátum jej výskytu. V prípade reklamácie na diaľku je potrebné vyhotoviť a priložiť fotografie poškodenia.
  5. V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený alebo vymenený, a ak to už nebude možné, predávajúci vráti kupujúcemu ekvivalent ceny výrobku alebo ponúkne iné dostupné riešenie.
  6. Zásielky zaslané na dobierku alebo zaslané na náklady príjemcu neakceptujeme, náklady na dopravu znáša kupujúci.
  7. Chybný výrobok zašlite na nasledujúcu adresu: Alfaram sp. z o.o. Prosta 14, 38-200 Jasło, Poland - S INZERCIOU - "BIURO"
  8. Prevádzkovateľ predajne sa zaväzuje preskúmať reklamáciu do 14 dní (slovom: štrnástich) odo dňa prijatia reklamácie, a ak to nebolo možné, v tejto lehote informovať zákazníka, kedy bude reklamácia preskúmaná.
  9. Nevyriešenie reklamácie zákazníka v lehote uvedenej v ods. 1 bod 3 vyššie neznamená prijatie reklamácie zo strany obchodu.
  10. Reklamácie sa prijímajú len písomne, poštou alebo e-mailom na adrese: zrkadlá@alfaram.sk
  11. Možnosť využitia mimosúdnych spôsobov podávania sťažností a nápravy a prístup k týmto postupom:

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má možnosť využiť mimosúdnu metódu riešenia sťažností a nárokov na Stálom rozhodcovskom súde pre spotrebiteľov pri Krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie v Lodži. Informácie o prístupe k uvedenému systému a postupom riešenia sporov nájdete na webovej stránke: www.uokik.gov.pl, v záložke "Riešenie spotrebiteľských sporov".

FORMULÁR NA PODÁVANIE SŤAŽNOSTÍ

V prípade kladnej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo nahradený novým plnohodnotným výrobkom. Ak to už nie je možné (napr. z dôvodu vypredania zásob), ALFARAM vráti kupujúcemu ekvivalent ceny tovaru alebo ponúkne kupujúcemu výber iného tovaru, ktorý je v obchode k dispozícii.

* Vyhnite sa výrobkom obsahujúcim ocot, amoniak, kyselinu citrónovú alebo iné chemicky agresívne látky, silne kyslé alebo silne zásadité. Zrkadlo je najlepšie umývať teplou vodou a mäkkou, čistou handričkou z mikrovlákna. Zrkadlá čistite mäkkou, čistou handričkou alebo papierom a vodou, prípadne bežným čistiacim prostriedkom na sklo s neutrálnym pH (pH približne 7)

Product added to compare.